lördag 31 oktober 2009

Dans, drev å älgar!

Igår kom elsklingen hjem, å hann egentligen bare hjem å snu innen vi drog på dans på furan å dansade til Shake. Det var helt ok med folk der, med tanke på at det samtidigt var Lasse Stefanz på Folkan. Visste ju at den danskvelden sku komme, å den kom igår da x:et hans kom dit iførd, å det er helt sant, noe som minte om en gardin. Har sett tyget førr.... Men det var ikke det som var grejen, uten det var att ho var där. Å hadde blickar kunnat døda så hadde jeg legat 6 fot under jorden.... Men jeg overlevde å som Halloween-helg det var så växte jo hornen fram i pannan på mig...men jeg gjorde ikke noe, bare tenkte..... ;0) Kjennes bare så jävla bra at han er min elskede, å jeg er så lykkelig sammen med han! Men kvelden gikk bra, i alla fall før oss. Jeg vet at det ikke er lett å se noen man blitt levnet av ha en an å se dem lykkelig å forelsket sammen. Men etter åssen ho betett seg så føler jeg absolut ikke synd på ho!!! Kanskje er det djevulen som kommet frem igjen ;0) Förresten buggade jeg med Look Alike`n å, gikk ganske bra faktiskt, vi har blitt riktigt tjenis :0) I morges så blåstes jakten igång kl 09.00, å det var jeg, elsklingen, pappa, farbror Gunnar, Gunnars fru Majlis, John-Erik, kusin Jenny å hennes elskede Krille å så klart jaktens hovedpunkt; Drevern Fifi! Vi postade ut å dessverre fantes det ikke nå rådjur just i den såten som vi jagade av. Så når jeg som best står å halv sover så kommer det plutselig tre elger...nei fyre....nei fem....å oi sex elger kom etter hverander (med litt mellomrom) på haglehold. Selvsagt så hadde jeg jo hagla, å hagle å elg er nok ingen bra komb, å det var jo ikke elgjakt vi var på.... Men kul var det, å jeg lykkets forevige det hele, å tur var vell det, ellers er det ingen som trutt på meg.... Når vi postet av å kom hjem så fikade vi å Lennart reiste å besøkte Per for å kolla nå papir infor jakten. Jeg drog ned til bakstugan å hjelpe till med litt mjukbrødsbakning. Når jeg kom hjem derfra stoppet jeg ut Idefix å Fifi ut i hundgården, å de har blivit ganska bra kompisar. Ska snart få komma in å jeg skall reise ned til mamma å pappa å tende lysen på gravene til kjæledyrene vi hatt. Siden når elsklingen kjem hjem skall vi lage mat, drikke litt vin å bare slappe av. Kanskje Jenny å Krille kommer opp en tur siden. Legger ut noen bilder fra jakten idag å som bevis at jeg ikke tullet ang elgene! Ate!

"Klar til kamp!

"De førsta tre elgene"

"En fin oxe (kom tre oxar)"

"Ååååå hopp!"

"Siste kvigan ställde opp sig fint"

"Slut för idag, å vi ses i morgon før nytt drev!"

"Att dansa är ett svettigt jobb" / Fred Astaire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar