måndag 16 november 2009

En bra helg!

Nu har hele helgen gått, å det har varit en bra helg. Åkte til Brunflo å elsklingen i fredags efter jobbet, å han hadde jaktet på dagen å skutt en hare å snekkret på hundkojan sammen med Emil. Emil blei med hjem til Brunflo å vi bestevnte at vi sku dra in til byen å gå ut på krogen på kvelden. Dusjet å tok noen grogger (Emil var sjåför), en som heter Larsa kom förbi innen det var dags å dra. Var innom Captain Cook å tok en pils innen vi gikk videre opp på Plaza, gamle G3. Der var det drag å vi danset å danset å drakk noen pils enda tils dei stengte. Var svinkul, har ikke hatt så kul på krogen på mange mange år. Ikke for jeg värt ute så ofta, men av de ganger jeg värt ute var denne den beste. Jeg blir sjokkert over hur lös-slipte folk er, kan man bete seg hur som helst nå for tiden? Det var noen som kom å prövde å klänge på elsklingen, trots at jeg stod der å han holdt om meg osv. Å noen klinte med sikkert ti stycker bare på det området jeg såg. Herregud!!! På lördagen var elsklingen å jaktet sammen med Leif, men dei fick ikke noe. Men da han jaktet hare sammen med Micke på em sköt han en hare til. Jeg var in til byen å fikade sammen med Angelica, kjempe trevligt. Handlet litt, bla en utelampa, en julegave til mamma å gröt (klär) til bebien åt Micke som elsklingen jakter sammen med. Da Lennarth kom hjem var det at hoppe in i dusjen, for vi var inviterte til Bengt å hans fru på middag. Vi fick elg gryte å ris å siden spillte vi "Vem vill bli miljonär" på tv-spelet med deras son. Var jätte trevligt! På söndag morgen drog Lennarth til Hara for å jakte elg, å jeg tok sovmorgen innen jeg begynte å rydde litt hjemme der så vi kan sette ut annonsen ang å hyre ut leiligheten i andre hånd. Siden drog jeg å til Åsan å vi byggde klart hundkojan å lastet den på släpvognen innen vi drog hjem å ryddet litt meir. Siden drog vi hjem hit å pappa hjelpte oss laste av den med traktorn. Den er så fin!!!! Skall legge ut bilde på den siden, nå er det for mörkt å ta bilde av den. Vi lagde mat å sen gikk vi å la oss. Så godt å ligge intill å kjenne varmen fra hans kropp å höre hjertet slå. Idag fikk jeg ikke noe jobb, så jeg pysslet litt her hjemme. Å det trengtes virkelig, det var disk, tvätt, packning fra helgen å det trengtes stövsuges. Kl ett gikk jeg å prinsen ned til barnehagen å liftet med mamma hjem. Der fikade vi å siden lappet jeg nå jaktklär til elsklingen, malte en fågel i lera som skall sitte i hullet i nyckelskapet. Spiste middag inne jeg å prinsen for hjem å slappet litt innen det er dax for den siste gången på buggkursen. Så godt at det er siste gangen, er så less på å reise mellom stan å her for noe som ikke gir meg noe. Som jeg sagt innen så lär jeg meg mer av å danse/bugga med elsklingen eller Look alike`n. Nu skall jeg fika lite inne jeg skall fixe meg i orden. Hei svejs!

"Visste du att öl innehåller kvinnliga könshormoner? Efter ett par kan du varken köra bil eller hålla käften" / Okänd

"Göm inte korv i en hundkoja" / Norskt ordspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar