torsdag 5 november 2009

En ulykke kjem skjellden ensom....

Om livet redan føles jävligt, så nå klart ska det späs på lite. Så ikke nok med PMS besvär, nei man skall lastes med en "herlig" urinveisinfeksjon å! Får alltid det som et brev på posten den her tiden på året då det begynner å bli kallt, å dessuten da man sitter ute på sandlådekanten å på bakken med ungene i barnehagen blir det jo ikke bedre. Siden sies det jo at det kan ha med andre saker å gjøre.....men det velger jeg å ikke kommentere, uten trur hardt på det første ;0) Siden har en bekjent kjørt halvt ihjel seg, om ikke helt ihjel seg i natt. Kjørt nå så inni helvete fort, dessverre ikke helt nykter å total krasjet. Sist beskjed var at han hadde svåre indre blødninger å at det var uvisst. Siden har jeg ikke hørt noe mer, håper at det går bra. Snart kjem elekslingen hjem, å da skall vi snekkre litt nede i vaskerommet, myse i sofaen å bare ta det med ro. Han skall jakte i morgen å jeg skall in til byen siden jeg åpnet på fritids, jeg skall til Annika på samtal. Gruer meg, men elsklingen kjem hjem relativt tidligt så han får støtte meg, å siden så er jo mamma hjemme om det sku va kris. Men innen dess skall jeg til onkel Dr å få nå piller mot kisseriet å ta nå prøver ang hur värdena av medisinen ligger. Nu skall jeg begynne med maten. Hei sveis!

"Engelsmännen har uppfunnit middagstalen för att man ska glömma deras mat" / Pierre Daninos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar